Ankieta

Brak przeprowadzanych ankiet.

Światowa premiera LG Q6 z ekranem Full VisionDrukuj

LGLG wprowadza na rynek globalny najnowszy smartfon LG Q6 otwierający nową serię Q. Jest to pierwszy smartfon, po flagowym LG G6, wyposażony w wyświetlacz Full Vision i skierowany do masowego odbiorcy. Trend bezramkowych smartfonów został zapoczątkowany przez LG i zdominował tegoroczne oferty modeli z klasy premium u wielu producentów. Smartfony z serii Q oferować będą kluczowe i innowacyjne funkcje dostępne w modelach klasy premium przy jednoczesnym zachowaniu przystępnej ceny. Najnowszy model otwierający serię Q, LG Q6 wyróżnia się innowacjami zaczerpniętymi z flagowca LG G6 i charakteryzuje się nowoczesną konstrukcją z wyświetlaczem Full Vision oraz zminimalizowanymi ramkami wokół ekranu. W skład globalnej rodziny Q wchodzą także smartfony Q6, Q6+ oraz Q6α. Każdy z trzech modeli skierowany jest do innej grupy użytkowników, mającej inne wymagania co do wielkości pamięci RAM oraz pamięci wewnętrznej. Model Q6+ wyposażony jest w 4 GB pamięci RAM i 64 GB pamięci ROM, podstawowy model Q6 ma 3 GB pamięci RAM i 32 GB pamięci ROM, natomiast najtańszy model Q6α jest oferowany z 2 GB pamięci RAM i 16 GB pamięci ROM. W smartfonie zastosowano wyjątkowy wyświetlacz Full Vision o przekątnej 5.5 cala, rozdzielczości Full HD+ i formacie 18:9, gwarantujący lepsze wrażenia podczas gier oraz oglądania filmów, jak i wydajną pracę wielozadaniową. Bezramkową konstrukcję smartfona zaprojektowano w tak, by uzyskać możliwie największą powierzchnię wyświetlacza, a jednocześnie zapobiec przypadkowym dotknięciom ekranu podczas użytkowania.

Wydajność przede wszystkim, Polska premiera LG X Power 2Drukuj

LGDoskonale przyjęte przez polskich użytkowników smartfony z serii X od LG sprawiły, że dzisiaj, swoją globalną premierę ma udoskonalona wersja topowego modelu LG X Power 2 nie tylko na świecie, ale również w Polsce, która jest pierwszym z globalnych rynków wprowadzających nowy model. LG X Power 2 został zaprojektowany dla osób poszukujących urządzenia w przystępnej cenie, wyposażonego w duży wyświetlacz, zaawansowany aparat oraz bardzo wydajną baterię. Właśnie wyjątkowo wytrzymały akumulator o pojemności aż 4500 mAh sprawia, że LG X Power 2 stanowi idealną propozycję dla użytkowników wykorzystujących smartfona także do gier, oglądania filmów oraz intensywnego korzystania z wymagających aplikacji. W LG X Power 2 zastosowano baterię z technologią szybkiego ładowania, która zapewni nieustanne działanie smartfona nawet przez cały weekend. W pełni naładowany akumulator pozwala na 26 godzin rozmów, 18 godzin oglądania filmów lub surfowanie po internecie nawet do 19 godzin. Co więcej, duży wyświetlacz HD o przekątnej 5.5 cala i rozdzielczości 1280 x 720, wykonany w technologii In-Cell Touch, zapewnia bogate i żywe kolory gwarantując fascynujące wrażenia.

Wyniki finansowe potwierdzają świetną kondycję firmy LGDrukuj

LGFirma LG Electronics ogłosiła, iż w pierwszym kwartale odnotowała przychody w wysokości 12.70 mld USD, co oznacza wzrost o 9.7 % w porównaniu do analogicznego okresu w roku 2016. LG niemal podwoiło swój dochód operacyjny, który finalnie wyniósł 798.3 mln USD, przy czym dział Home Appliance & Air Solutions osiągnął największy wynik od ośmiu lat. W pierwszym kwartale br. dział LG Home Appliance & Air Solutions odnotował wzrost sprzedaży o 10 % w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym oraz o 15 % w porównaniu do poprzedniego kwartału. Przychody w wysokości 4.02 mld USD są odzwierciedleniem dobrych wyników uzyskanych w Azji oraz Ameryce Łacińskiej. Sprzedaż w Korei wzrosła aż o 33 % w skali roku, dzięki ogromnemu zainteresowaniu pralkami TWINWash, klimatyzatorami, lodówkami oraz najnowszym systemem do pielęgnowania ubrań LG Styler. Według prognoz warunki biznesowe w znacznej części Azji i Ameryki Łacińskiej, czyli dwóch rynkach decydujących o wzroście, ulegną poprawie w kluczowej, dla firmy LG Electronics, części roku. Dział LG Home Entertainment odnotował najwyższą marżę operacyjną w pierwszym kwartale, równą 8.8 %, przy wartości sprzedaży 3.75 mld USD. Ten wynik był możliwy do osiągnięcia dzięki wzrostowi sprzedaży produktów Premium, poprawie struktury kosztów oraz uelastycznieniu strategii w odpowiedzi na wzrost cen paneli. Według prognoz, w następnym kwartale utrzyma się wzrost popytu na telewizory w Ameryce Północnej, Ameryce Łacińskiej oraz Azji, do którego przyczyni się coraz większa popularność telewizorów klasy Premium, zarówno OLED jaki i Ultra HD, a także wprowadzenie nowych telewizorów LG Signature W.