Ankieta

Brak przeprowadzanych ankiet.

Smartfonowy Black Friday w LGDrukuj

LGW Czarny Piątek klienci będą mogli kupić smartfony LG w specjalnych, obniżonych cenach. W ofercie operatorów Play i Orange znalazły się wszystkie flagowe urządzania LG takie jak LG G7 ThinQ, LG G7 Fit czy LG V30. Obok obniżek w ofertach abonamentowych, do końca listopada obowiązuje dodatkowo promocja, dzięki której kupując LG G7 ThinQ lub LG Q7 można odebrać zwrot w gotówce przez BLIK oraz roczną gwarancję na ekran. Specjalna oferta w Play, dzięki której smartfony można kupić aż 200 zł taniej dotyczy tylko urządzeń LG. Wśród nich znajduje się flagowy LG G7 ThinQ, z podwójnym aparatem wspieranym przez sztuczną inteligencję i głośnikiem Boombox oraz LG G7 Fit, który swoją premierę w Polsce miał zaledwie kilka dni temu. W ofercie abonamentowej Play już od 1 zł można kupić LG G7 Fit. W ramach oferty promocyjnej, do 25 listopada do smartfonu dodawane są słuchawki LG Tone Platinum SE o wartości 849 zł, roczna gwarancja na ekran oraz 50% zniżka na produkty New Balance. Każdy, kto do 30 listopada zdecyduje się na zakup LG G7 ThinQ w ofercie jednego z operatorów, otrzyma 300 zł zwrotu przez BLIK oraz roczną gwarancję na wyświetlacz. W przypadku LG Q7, obok gwarancji każdy klient otrzyma 150 zł zwrotu przez BLIK. Obok smartfonów użytkownicy będą mogli w ofercie abonamentowej kupić w promocji słuchawki, kamerę LG 360 czy LG Watch Style. Pełna lista urządzeń LG w promocji w Play.

LG prezentuje nowy smartfon LG G7 Fit oraz słuchawki LG Tone Platinum SE z Asystentem GoogleDrukuj

LGOd 8 listopada w Polsce dostępny jest LG G7 Fit smartfon, który łączy w sobie najważniejsze funkcje z flagowego LG G7 ThinQ z ceną urządzeń klasy średniej. LG G7 Fit wyposażony jest w aparat wspierany przez sztuczną inteligencję, 6.1 calowy ekran QHD+ Full Vision Super Bright oraz głośnik Boombox. Na polskim rynku debiutują również słuchawki LG Tone Platinum SE z Asystentem Google. Od startu sprzedaży do 25 listopada LG G7 Fit dostępny jest w specjalnej ofercie ze słuchawkami, roczną gwarancją na ekran i mega rabatem od New Balance w prezencie. Smartfon wyposażony jest w najjaśniejszy na rynku 6.1 calowy wyświetlacz Full Vision Super Bright o rozdzielczości QHD+ i proporcjach 19.5:9. Jego jasność może dochodzić do 1000 CD/M2, co gwarantuje czytelność ekranu nawet w bardzo słoneczny dzień i doskonale sprawdzi się zarówno w wakacyjnym klimacie jak i na stoku narciarskim. LG G7 Fit wyposażony został w tylny aparat o rozdzielczości 16 MPx ze światłem F/2.2 oraz przedni szerokokątny o rozdzielczości 8 MPx ze światłem F/1.9, gwarantującym wysokiej jakości selfie nawet w trudnych warunkach oświetleniowych. Główny aparat wspierany jest przez sztuczną inteligencję oraz funkcje AI Cam, dzięki czemu smartfon automatycznie podpowiada użytkownikom jeden z 8 trybów fotografowania. Gdy wykonane zdjęcie nie spełnia oczekiwań, podczas edycji można ręcznie zastosować dodatkowe efekty. Już tradycyjnie dla smartfonów LG, G7 Fit zamknięty został w wodoszczelnej obudowie IP68 wykonanej z hartowanego szkła oraz przetestowany pod kątem wymagań militarnych. Spełnienie norm standardu MIL-STD 810G oznacza, że urządzenie jest odporne między innymi na działanie skrajnych temperatur, zalanie, promienie słoneczne czy przypadkowe upuszczenie.

Znakomite wyniki finansowe LG. Wzrost dochodu o 45% w porównaniu do Q3 2017Drukuj

LGFirma LG Electronics ogłosiła wyniki finansowe za trzeci kwartał 2018 roku. Wartość skonsolidowanej sprzedaży wyniosła 13.76 mld USD, a zysk operacyjny 667.7 mln USD. Oznacza to, że przychody osiągnęły najwyższą wartość kwartalną w tym roku i wzrosły o 2.7% w porównaniu do drugiego kwartału 2018, natomiast dochód operacyjny wzrósł o 45% w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Dział Air Conditioning & Energy Solutions odnotował w trzecim kwartale przychody w wysokości 4.33 mld USD oraz 365.3 mln USD zysku operacyjnego. Szczególnie dobre wyniki sprzedaży uzyskano w Korei, Europie, Ameryce Północnej, pomimo spowolnienia gospodarczego i niekorzystnych zmian kursów walut w Azji, Ameryce Łacińskiej, Afryce i na Bliskim Wschodzie. Utrzymano wysoką rentowność, na którą korzystnie wpłynęły wzrost sprzedaży urządzeń Premium oraz kontynuacja efektywnego zarządzania kosztami. Zysk operacyjny działu LG Home Entertainment osiągnął w trzecim kwartale 289.9 mln USD natomiast sprzedaż 3.31 mld USD. Pomimo malejącego popytu na telewizory w krajach rozwijających się, utrzymała się dobra sprzedaż telewizorów Premium, zarówno OLED, jak i UHD. W związku ze zbliżającym się końcem roku firma LG chce w kluczowych krajach skupić się na modelach Premium, aby utrzymać rentowność pomimo spowolnienia na całym rynku. Dział Mobile Communications odnotował wartość sprzedaży 1.82 mld USD oraz stratę operacyjną w wysokości 130.5 mln USD. Pomimo globalnego osłabienia popytu na smartfony oraz nasilającej się konkurencji, firma zmniejszyła deficyt operacyjny, co jest bezpośrednim skutkiem realizacji planu biznesowego oraz mocniejszego zaangażowania się w produkty klasy średniej. Przewiduje się, że wprowadzenie smartfona V40 ThinQ zaowocuje wzrostem sprzedaży w czwartym kwartale.