Ankieta

Brak przeprowadzanych ankiet.

LG i Kazar w modowej odsłonie kampaniiDrukuj

LGMarka LG i Kazar rozpoczęły najnowszą odsłonę współpracy Dopracuj swój wizerunek. Jednym z działań promocyjnych nowych stylizacji Kazar, których marka LG jest partnerem technologicznym, będzie otwarty konkurs z LG G7 ThinQ w roli głównej. Smartfon już dawno przestał być jedynie urządzeniem służącym do kontaktu, a stał się modnym dodatkiem, czasem wręcz biżuterią. Stąd pomysł na połączenie użyteczności i znakomitego wyglądu telefonu LG G7 ThinQ z modowymi stylizacjami Kazar. Głównym tematem, nad którym pochylają się obie marki, jest dress code. Podkreślają, jak ważna w budowaniu wizerunku w pracy jest jakość, uniwersalny i ponadczasowy design oraz niezawodność. W ramach działań promocyjnych marki LG i Kazar przygotowały konkurs, w którym konsumenci będą mogli wygrać smartfony LG G7 ThinQ. Konkurs ruszył 10. października na profilach mediów społecznościowych marki Kazar i potrwa do 24 października. Szczegóły oraz regulamin akcji na Kazar. Współpraca LG i Kazar komunikowana jest w mediach digitalowych, na nośnikach OOH, w metrze oraz na ekranach citydigital w Warszawie oraz na ekranach w wybranych centrach handlowych w całej Polsce. Flagowiec LG G7 ThinQ wyposażony został w najmocniejsze podzespoły, zamknięte w eleganckiej i minimalistycznej obudowie. Uzbrojony w sztuczną inteligencję, smartfon asystuje i podpowiada użytkownikowi jakie najlepsze opcje i ujęcia dobrać aby zdjęcia zyskały profesjonalną jakość.


Źródło: LG Electronics Polska
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.