Ankieta

Brak przeprowadzanych ankiet.

Odważny kolor dla kobiet z charakterem LG V30 Raspberry Rose po raz pierwszy w PolsceDrukuj

LGZ okazji Dnia Kobiet LG ujawnia swoje kobiece oblicze i wprowadza do Polski nowy koncept kolorystyczny, różowy hiper flagowiec LG V30 Raspberry Rose. To najnowszy model, który idealnie odzwierciedla naturę i silny charakter współczesnej kobiety. Malinowa wersja LG V30 to smartfon dla odważnych kobiet, które nie lubią wtapiać się w tłum, a przy tym nie uznają kompromisów w jakości. Najnowszy LG V30 Raspberry Rose już od dziś jest dostępny w sklepie internetowym sieci Play oraz w salonach Media Markt i Saturn. Z okazji Dnia Kobiet, LG wspólnie z Partnerami przygotowało promocje, w ramach których każdy kto w terminie od 8 do 11 marca dokona zakupu malinowego LG V30, otrzyma atrakcyjny dodatek. Sieć Play w swoich kanałach online wraz z nowym smartfonem LG oferuje voucher o wartości 400 zł na produkty Beoplay. Salony Media Markt i Saturn natomiast obniżyły cenę urządzenia. LG V30 Raspberry Rose to nie tylko odzwierciedlanie najnowszych trendów, ale także narzędzie pracy i kwintesencja multimedialnych możliwości. Wyposażono go w podwójny aparat, pierwszy w historii obiektyw w smartfonie z przysłoną F/1.6, pierwszy szklany obiektyw Crystal Clear Lens, pierwszy ekran OLED Full Vision, znany twórcom Hollywood tryb Cine Video oraz system dźwięku stworzony we współpracy z Bang & Olufsen Play. LG V30 to pierwszy na rynku smartfon wyposażony w aparat z obiektywem o przysłonie F/1.6 oraz szklaną soczewką Crystal Clear, które gwarantują bardziej nasycone ujęcia i idealne odwzorowanie barw. Ta zaawansowana kamera oferuje funkcje optycznej stabilizacji obrazu, elektronicznej stabilizacji obrazu oraz hybrydowego autofocusu, który łączy w sobie detekcję laserową i fazową. Tryb ręczny wzbogacono o opcję Graphy, która szybko ustawi odpowiedni balans bieli, prędkość migawki, przesłonę oraz czułość, co pozwoli wykonać perfekcyjne ujęcia.

Udoskonalone technologie LG i zaufanie klientów kluczem w strategii biznesowej działu MobileDrukuj

LGPodczas tegorocznych targów MWC nowy szef działu Mobile LG Electronics zaprezentował główne kierunki strategii firmy na rynku. Nadrzędnym celem LG jest trafne identyfikowanie i zaspokajanie rzeczywistych potrzeb Klientów, doskonalenie najważniejszych technologii oraz nieustanne dbanie o zaufanie do marki. Według prezesa działu Mobile, Hwanga Jeong-Hwana, kluczowe znaczenie dla osiągnięcia tego celu będą miały urządzenia High-End, takie jak V30S ThinQ, które powstają na bazie odnoszących sukcesy modeli Premium. Większość użytkowników smartfonów oczekuje, że będą one ściśle dostosowane do ich sposobu pracy oraz spędzania wolnego czasu. Nasi Klienci oczekują, że urządzenia LG będą zajmowały czołową pozycję w czterech głównych dziedzinach takich jak dźwięk, bateria, aparat i wyświetlacz. Zagadnienia te traktujemy priorytetowo zarówno podczas prac nad nowymi flagowymi urządzeniami, jak i w produktach będących udoskonalonymi wersjami smartfonów Premium, z których pierwszym jest model LG V30S ThinQ odsłonięty podczas MWC 2018, powiedział prezes działu Mobile, Hwang Jeong-hwan. Wykorzystując sprawdzone i dobrze przyjęte przez rynek technologie, LG zamierza stopniowo aktualizować oprogramowanie i design produktów, tak aby dotychczasowi klienci mogli przez dłuższy czas czerpać z nich satysfakcję. Starannie przemyślane funkcje oraz niepowtarzalne wersje kolorystyczne, dzięki którym smartfony LG wyróżniają się na tle konkurencji, przyciągną uwagę nowych klientów. Ponadto, wysoka jakość wykonania oraz usługi posprzedażowe, takie jak stałe doskonalenie pakietu sztucznej inteligencji, dostarczą konsumentom mocnych argumentów za wyborem smartfonów z portfolio LG.

Smartfon LG V30S ThinQ z wbudowaną sztuczną inteligencją debiutuje na MWC 2018Drukuj

LGPodczas rozpoczynających się w tym tygodniu targów Mobile World Congress w Barcelonie firma LG Electronics zaprezentuje swój pierwszy smartfon należący do grupy ThinQ, urządzeń wyposażonych w sztuczną inteligencję. LG V30S ThinQ to nowa wersja obecnego już na rynku LG V30, która została wyposażona w technologie sztucznej inteligencji zintegrowane z najczęściej używanymi funkcjami oraz ściśle dostosowane do potrzeb i wymagań współczesnych konsumentów. Firma LG wprowadziła markę ThinQ podczas targów CES 2018, aby wyróżnić swoje produkty AGD, elektronikę użytkową oraz usługi wykorzystujące możliwości AI. LG zamierza stosować technologie skoncentrowane na potrzebach użytkowników i z pomocą marki ThinQ promować sztuczną inteligencję jako przyjazną technologię, której nie trzeba się obawiać. Już od ponad roku firma LG prowadzi prace nad wzbogaceniem najczęściej używanych funkcji smartfonów o intuicyjne rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji. Szczególną uwagę poświęcono rozpoznawaniu mowy oraz obrazu rejestrowanych przez kamerę i mikrofon. Dzięki temu powstały rozwiązania Vision AI, ułatwiające korzystanie z aparatu, oraz Voice AI znacznie poszerzające zestaw komend głosowych dostępnych w najnowszym smartfonie. Vision AI obejmuje trzy nowe inteligentne funkcje aparatu jak AI CAM, QLens oraz Bright Mode, które automatyzują jego działanie i pozwalają na uzyskanie wyższej jakości zdjęć zarówno nowicjuszom, jak i doświadczonym fotografom.