Ankieta

Brak przeprowadzanych ankiet.

Zarys ambitnej strategii rozwoju sztucznej inteligencji ThinQDrukuj

LGDyrektor generalny Jo Seong-Jin oraz dyrektor ds. technologii dr. I.P. Park wspólnie wygłoszą przemówienie inaugurujące targi IFA 2018, w którym przedstawią wizję rozwoju sztucznej inteligencji LG ThinQ. Wystąpienie obu dyrektorów LG, otwierające targi IFA, zatytułowane Myśl mądrze, żyj swobodnie, większa swoboda dzięki sztucznej inteligencji zostanie wygłoszona 31 sierpnia w hali 26b Targów Berlińskich. Dyrektor generalny Jo podzieli się swoją opinią o tym, jak opracowana przez LG strategia rozwoju sztucznej inteligencji, oparta na wyjątkowej filozofii otwartej platformy, otwartego partnerstwa i otwartej łączności, zmieni życie konsumentów. Dr Park omówi natomiast implementację tej technologii w produktach codziennego użytku, takich jak lodówki, telewizory i pralki. Ponadto, przedstawi zalety otwartej strategii sztucznej inteligencji, które przekładają się na szerokie możliwości sterowania różnorodnymi urządzeniami oraz wygodę użytkowników. Przemówienia otwierające targi IFA są ważną platformą przedstawiającą wizje rozwoju i strategie dla dyrektorów i zarządów firm na całym świecie. LG było i jest głównym, globalnym graczem w dziedzinie sztucznej inteligencji. Dlatego jesteśmy ogromnie zadowoleni, że w sierpniu dyrektorzy Jo i Park wygłoszą przemówienie inaugurujące targi IFA, powiedział dyrektor targów IFA Jens Heithecker. Jo Seong-Jin, pracujący w firmie LG od 40 lat, jako jeden z pierwszych dostrzegł, że sztuczna inteligencja może przynieść największe korzyści konsumentom, jeśli zostanie wykorzystana w urządzeniach domowych. Piastując różne kierownicze stanowiska w dziale sprzętu domowego firmy LG, Jo Seong-Jin szybko zrozumiał, że właśnie ten obszar dojrzał do wprowadzenia istotnych innowacji, ponieważ korzystanie z urządzeń domowych jest ściśle związane z wykonywaniem żmudnych domowych obowiązków.

LG G7 ThinQ po Twojej stronie, LG rozpoczyna kampanię z DisneyemDrukuj

LGW związku z oficjalną premierą najnowszego flagowca LG G7 ThinQ firma podjęła współpracę z Disneyem. Kampania rusza od początku czerwca i potrwa do końca sierpnia. Współpraca obejmuje między innymi specjalnie przygotowaną reklamę LG G7 ThinQ osadzoną w galaktyce oraz materiały graficzne. Jej efekty będzie można zobaczyć w kinach Cinema City i Helios w całej Polsce, online oraz usłyszeć w radio. Dzięki inteligentnym funkcjom, niespotykanej jasności ekranu i doskonałej jakości dźwięku, LG G7 ThinQ staje się doskonałym kompanem, na którym można polegać w absolutnie każdej sytuacji oraz zlecić nawet najtrudniejsze zadania. Podobnie jak Han Solo zaufał swojemu nieodłącznemu przyjacielowi Chewbacce. Najnowszy flagowiec LG może opanować ciemność i rozjaśnić zdjęcia dzięki wykrywaniu słabego oświetlenia oraz zachwycić ujęciami nie z tego świata dzięki najnowszej technologii AI opracowanej przez firmę LG. Kamera samodzielnie identyfikuje fotografowany kadr i dostosowuje jeden z aż 19 trybów, który perfekcyjnie odda klimat ujęcia. Ponadto zaawansowany tryb portretowy pozwala robić zdjęcia z profesjonalnym efektem rozmytego tła. Efekt bokeh tzn. miękkiego rozmycia towarzyszyć może zarówno zdjęciom robionym w trybie standardowym, jak i przy użyciu obiektywu ultra szerokokątnego. LG G7 ThinQ charakteryzuje niespotykana jakość dźwięku, która osiągnięta jest dzięki wykorzystaniu wnętrza smartfonu jako pudła rezonansowego, przez co pozwala na wygenerowanie znacznie bogatszych basów, a tym samym wydobyć prawdziwe brzmienie boomboxa.

Innowacje LG, które ułatwią codzienność. Flagowiec LG G7 ThinQ ze sztuczną inteligencją wchodzi do PolskiDrukuj

LGNiedługo po światowej premierze, LG wprowadza do Polski swój flagowy smartfon LG G7 ThinQ, który będzie dostępny od 1 do 15 czerwca w specjalnie przygotowanej promocji. Najnowszy flagowiec LG, wzbogacony o użyteczne funkcje oparte na sztucznej inteligencji będzie można nabyć zarówno w ofercie operatorów komórkowych, jak i w największych sieciach sprzedaży. W zależności od miejsca zakupu do telefonu dołączone zostaną wyjątkowe promocje, obok których żaden fan nowych technologii nie przejdzie obojętnie. Osoby decydujące się na zakup LG G7 ThinQ w ofercie Play otrzymają w komplecie 43 calowy telewizor LG 43UK6300 również wyposażony w funkcje sztucznej inteligencji ThinQ AI, które przetwarzają ludzką mowę i uczą się zachowań użytkownika. LG jako pierwszy producent na świecie wprowadził do swoich telewizorów technologię sztucznej inteligencji, która działa również w języku polskim. W ofercie sieci Plus, T-Mobile oraz Orange wartością dodaną do zakupu najnowszego flagowca LG jest 24 calowy monitor LG 24MT49VF, który może pełnić dwie funkcje monitora komputerowego i telewizora. Urządzenie posiada szerokie kąty widzenia, dwa głośniki stereo o mocy 5W oraz specjalne tryby oglądania w zależności od charakterystyki wyświetlanej treści m.in. tryb gracza, tryb kinowy. Specjalna promocja czeka również na tych, którzy kupią smartfon LG G7 ThinQ w sklepach sprzedaży detalicznej. W akcję zaangażowane są sklepy Media Markt, RTV Euro AGD, Media Expert, Komputronik oraz X-Kom. W zestawie do telefonu dołączony jest robot BB 9E, którym można sterować za pomocą smartfona oraz dołączonej opaski.